zaterdag 24 november 2007

In Chiang Mai hebben we een zijde fabriek bezocht en een parasol fabriek.Ook zijn we in een diamten fabriek geweest,alleen daar mochten geen fotoos van nemen.Wel schitterend om te zien.In Chiang Rai gaan we feesten want daar is het festival aan de gang.En morgen gaan we naar de golden triangle.Dan maandag 26 november reizen we af naar het zuiden waar naar een bounty eiland gaan bezoeken voor te snorkelen.(wel op vissen hoor).Daar verblijven we 6 dagen waarna we naar Phuket varen om naar Bangkok te vliegen voor de terug reis.
Waar we als alles goed gaat om 4 december arriveren om 09.35.
Nu groetjes allemaal en tot de volgende keer.
Cor, Leen en Gerrie

3 opmerkingen:

Anoniem zei

He pa, mooi om te horen dat jullie het naar de zin hebben. Het ziet er ook erg mooi uit! Hier gaat ook alles uitstekend!

Groetjes,
Michael

Anoniem zei

Hallo Allemaal,

Ik ben jaloers. Als ik al jullie foto's zie, dan zou ik er ook best naartoe willen. Ik wens jullie nog heel veel plezier toe met jullie tripjes.
Michael gaat vandaag voor ons lasagne koken;). We zijn erg benieuwd of het lekker is.

Liefs xxx Yolanda

marco zei

gaat lekker daar zie ik,
groetjes
marco,mandy karen joanie,en paul