vrijdag 16 november 2007

hehe om 09.00 vertrokken we bij leen en gerrie vandaan.Gelijk al in de file bij rotterdam,over utrecht gegaan en ja hoor weer file..
Om 11.35 op schiphol en 12.35 vertrokken,ff haasten.
De vlucht verliep fantastische,10 uur deden we erover.viel dus mee was heel leuk na een paar potten bier.
Om 05.30 kwamen we aan in Bankok. en dankzij gerrie konden we een binnenlandse vlucht boeken van bankok naar Chiang Rai.Die vertrok om 11.40 en om 13.00 waren we in Chiang Rai waar alex ons oppikte.
Om 13.30 zaten we heerlijk op de veranda met 32 graden en een fris windje een glaasje ranja te drinken.
Nu is het vrijdag 16 november,lekkere noedel soep gegeten en alex en gerrie zijn shoppen en leen en ik zitten te bloggen met een heerlijke pot heineken bier.
De planning is lokaal wat tripjes te maken en dan een weekje een rondreis met alex als gids.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Zozo, ik zit nu thuis achter de pc in dikke trui en warm bakje koffie. In de auto bij bas bleef het piepen, dus zat constant rond de 4 graden. Wel erg mooi helder weer. Ben blij dat de vlucht is bevallen en geniet er maar lekker van!

Groeten, Michael

Anoniem zei

Hallo allemaal,

Mooi om te horen dat jullie veilig zijn aangekomen!! Geniet maar van het mooie uitzicht en het warme Thailand. Cor bedankt dat je een beetje zon gestuurd hebt!! Ik heb vanmiddag lekker een lange wandeling met de hond gemaakt.Ik wens jullie nog een hele fijne vakantie toe. Veel plezier met de tripjes. Ik zal jullie blijven volgen vanaf deze site!!!

Groetjes Yolanda